online κρατήσεις, το αντίδοτο στη κρίση | ||||
Ο Ηράκλειτος είχε πει «Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ'αυτό μένειν» και ο Έλληνας ξενοδόχος του 2012 μπορεί να σκέφτεται πως «τα πάντα γκρι και κανείς δεν μένει». Θα προτρέψουμε τον Έλληνα ξενοδόχο να αποδεχτεί πως το τοπίο στην τουριστική αγορά συνεχώς αλλάζει, να κατανοήσει πως ακολουθώντας τη νέα τεχνολογία θα βρεθεί μπροστά από τον ανταγωνισμό και να βλέπει το μέλλον και τους πελάτες του χαμογελώντας. Οι αριθμοί και τα στατιστικά το επιβεβαιώνουν:
Πλέον ένα τηλεφωνικό νούμερο και μια φόρμα αίτησης κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν είναι αρκετά για να φέρουν κίνηση και κρατήσεις στο ξενοδοχείο. Η κοινή λογική λέει:
ü Ο Αμερικάνος που ψάχνει το απόγευμα του να κλείσει ξενοδοχείο στην Ελλάδα αν σας πάρει τηλέφωνο θα σας ξυπνήσει. Το ξέρει, είναι ευγενικός και θα κλείσει από το internet. Αν δεν σας βρει εκεί, θα κλείσει στο διπλανό σας ξενοδοχείο. ü Ο Ολλανδός που ψάχνει το απόγευμα του να κλείσει ξενοδοχείο στην Ελλάδα αν σας πάρει τηλέφωνο δεν θα σας ξυπνήσει. Το ξέρει, αλλά και πάλι δεν θα σας πάρει γιατί δεν μιλάει καθόλου Ελληνικά και λίγα Αγγλικά. Άρα θα κλείσει από το internet. Αν δεν σας βρει εκεί, θα κλείσει στο διπλανό σας ξενοδοχείο. ü Ο Έλληνας που ψάχνει το απόγευμα του να κλείσει ξενοδοχείο στην Ελλάδα αν σας πάρει τηλέφωνο δεν τον ενδιαφέρει καθόλου αν θα σας ξυπνήσει. Το ξέρετε, αλλά πλέον και αυτός θα κλείσει από το internet. Αν δεν σας βρει εκεί, θα κλείσει στο διπλανό σας ξενοδοχείο
Ως εκ τούτου, ο ξενοδόχος του 2012 θα πρέπει
Τέλος, και αφού έχει κάνει τα παραπάνω, θα πρέπει να παρακολουθεί την εισερχόμενη αλληλογραφία στο email του. Θα ανακαλύψει πως σιγά σιγά θα αρχίσουν να του έρχονται κρατήσεις και έτσι θα ξαναβρεί το χαμόγελό του.
ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ eSales & eMarketing Specialist for Hotels |